Gårdagens outfit och hundrastingsbilder

Nu gör jag om inlägget, mst ju radera det andra. Förstör ju hela bloggen.

Dagens outfit:
Kofta från stadium
Linne från H&M
Jeans från weekday

Står väldigt konstigt på denna bilden och drar ut tröjan på något konstigt sätt!
Haha! Oj vad rosa jag ser ut! kanske för att jag ändrade ljuset i Picasa eftersom man knappt såg någonting för kortet togs igår vid midnatt.




Ahh som jag sitter där och kolla min mun ! haha men där har ni söta lucky



Sen så stannade Lucky heeeeela tiden och skulle lukta på gräset och dregla så det tog år och dar innan vi fick iväg honom så var där en hundrastgård i närheten som vi gick in i istället ;)
så där sittter jag... mit hår ser skit mörk ut på denna bilden ...

/ M


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0