godis & hundrastning

idag så satt jag och ida först på datan och kollade runt lite... sen fick vi för oss att cykla till toppen för att handla onyttigheter ( så klart ) så vi cyklade dit och handlade lite bland annat lösgodis, såna fuzzy flaskor eller vad det heter och ett stort plopp!!! sen när v stod i kassan så fick jag ett samatal att jag kunde käna 50 kronor snabbt och det är precis det jag behöver , PENGAR ! . så vi gick ut med en hund ,, men han var väldigt seg denna gågne skulle lukta på gräset skit länge och sånt...
men vi kom hem inge sen till slut .. och nu sitter ida hemma hoss sig och har sina kusiner där medans jag har ätit för en stund sedan och så ska jag snart träna ...:) så ska nog gå och byta om nu !
 efter tränigne vid 9-tiden så kommer dagens outfit upp !.

/// maaarlene

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0