godnattsi

writen by : marlene ;)

idag har det hänt ganska så mycket men inget märkvärdigt..:D
först så vaknade jag vid 11.30 så gjorde vid mig och allt sånt sen åkte jag med mina kusiner till stadium och bauhaus, för egentligen skulle vi till scandi candy , men så behövde min mosters sambo en boxningssäck som han skulle öva tacuando? Eller hur det stavas så han köpte en sån för ca.400 spänn :O  Sen in till BAUHAUS för att handla tillbehör att han kan hänga upp den i deras uterum ;) där hände det roliga saker min två kusiner iallf den yngsta på 3 år tog en sådan borste som man rensar toaletterna med och tog den mellan benen och drog den fram och  tillbaka mellan bena  typ, gnuggade den mellan bena  och hoppade runt sådära ! pinsamt!!men ball! Och då gick det till och med förbi en sur tant som bara gludde sur , men mina kusiner s föreldrrar hade redan gått iväg där ifrån och handlade andra saker i affären så jag stog där ensam med två små busfrön !haha, men kul va det!
sen nu ikväll så har min familj ätit kräftor hos mina kusiner Yummie ! och en fin dekorerad kladdkaka som jag och min kusiner dekorerade !
senare ikv blev det Ida nördade oss vi datan hah....... och jag med mina gaser hahahha, stackars Ida..men hon stack för typ 20 min sedan... <3


godnatt !  /m

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0