Hemma från Hrvatska ;)

Nu är jag hemma ifrån Kroatien på på kroatiska heter det hrvatska ;)
igår så började vi köra hem vid halv 9 på morgonen det var igentligen meningen att vi skulle övernatta på ett ställer istället för att köra direkt till båten på Sassnitz eller vad det heter . så vi tog båten vid 03.00 inatt, och det KRYLLADE av polaker ! jag som är lite rädd för sådana polakor som är killar hehe ..  men det gick bra jag somande på golvet under sovstolrna och det var perfekt , båten anlände vid halv 8 i trelleborg och då var det bara 10 minuter hem . snacka om att jag hade skit ont i ryggen när jag hade suttit i bilden i 20h typ, var hemma runt 8 efterssom vi handlade nybakade bullar på vägen hem på ett konditori , sen så sov jag till 13 ungefär , 

men dessa två veckrna har varit underbart sköna! bara solat och badat och snorklat i Pula !. vattnet är underbart där nere , helt klart och genomskilningt och firrar lite här och där ! det var den andra gången vi var i den orten Pula , men nu var vi på splendid , vi fick nog det bästa rummet ! längst ner och stor ballkong och om man kollade ner från ballkongen så var det klarblåa vattnet där , helt underbart, dessutom var hotellrummet super fräscht ! (Y)



badat-solat-Rovinji-snyggingar-ätit-snorklat-fångat krabbor-shoppat!



idag har jag inte gjort så värst mycket mer än gäspat oxh träffat mina två älskade kusiner.
så följde jag med dem till mobila för det skulle handla lite på Stadium efterssom dem hade halv reapriset där , sen åkte vi till min mormor's nya lägenhet och hjälpte henne sätta upp hennes nya finurliga säng !:
skulle ingetligen varit med IDA idag, men var hemma vid runt 7 så skulle jag äta , och så var jag skit trött , så det, blev inte så men imrogn !!!<3
så ska nog gå och göra vi mig och krypa ner i MIN säng ! det var länge sedan utan i morse förstås i 6h ;) det vart 3 c sedan sist ! .

heejdå/godnatt <3 /m .


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0