lite bilder från kroatien !

 
Alla barnen hyrde trambåt i en timme .



jag , Pappa ,& Elias  gick runt på andra sidan i bakrunden ser in vårat hotell det dära gula, bodde längst ner där !



En dag så åkte vi in till Rovinj, så gick vi upp i deras kyrko torn . 360 trappsteg , såna jätte smala trappsteg, läskigt !



det underbara vattnet ! fottot taget från våra ballkong !


i Poolen , jag och malin spleade typ volleyboll med en fet plastboll så kommer typ 3 18-åriga killar och är med helt plötsligt så började vi prata med dem kroatiska / bosnien ......... sakerna .  så där i poolen är jag , Malin , Mali, Anderw, va fan ,glömde det sista nu hel så.;)


jag ..



en dag så kom det såna enorma vågor från ingestans , från helt stilla vatten till ett stormande vattem . fast det inte blåste eller någonting.. så vattnet skvätte dubbelt så högt som på bilden på alla handukar så dem blev dyngsura , men det var kul och sitta där helt plötsligt regnade det fiskar som föll med upp när vattnet skvätte !


// m .

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fyfan vad härligt! Om jag får extrajobbet ska jag lätt lägga undan och åka utomlands i vinter!

2008-08-06 @ 18:20:25
URL: http://runeskjold.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0