LÖV är fina!

Nu mina vänner har jag varit very aktiv! Det händer mkt med 2 små vilda pojkar i huset he he. Jag har pratat om löv med Viggo. Han frågade mig varför jag pillade på ett löv, visste inte vad jag skulle säga haha så jag bara drog till med att jag tyckte löv var fina. Då säger han,  jaaa löv är väldigt fina! Sen var jag på Lilla lekan, men det blev mest spring upp och ner från backen. Ville drog i sina öron så mycket att hela huvudet blev rött och han bara sa ajaj och skrattade samtidigt.
och ja, massa mer :P


tänkte lägga in bilder från hundrastningen. Fotade några bilder med mobilen. Men det får jag göra lite senare :)
/ IDA


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0