sista Söndagen innan skolan börjar.

Dagen började med att vi samlades klockan 9 för att sedan spela match klockan 10. vi vann med 2-1 själv gjorde jag ett mål och en assist :D
efter det skulle jag egentligen va med Ida men var trött och fick helt plötsligt ont i magen , men det blev inte Ida senare heller för hon skulle bort .men så jag följde med Isabell och Hanna till malmöfestivalen för att vi skulle kolla på Veronica Maggio , ni vet hon som sjunger bl.a Måndagsbarn ?, och STOP , hon var  faktiskt bra& vi stog där och hoppade och sjöng med mitt i hela folkmassan haha.  .Föresten på vägen dit så   gick vi bakom Lisa , lisaplace .. Hanna kände igen henne bakifrån för att hon hade sina konstiga såna fula svarta skor.. hehe och sin mammas gammla avklippta shorts , ni vet ?
men sen svängde dem in på Pressbyrån samtidigt dem höll på att sjunga veronica maggios sång :) haha
och nu är jag hemma ätit och allt funderar starkt på att gå och lägga mig och kolla TV,
så tack för dena kväll och godnatt

marlene .

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0