tisdag

förlåt, det har varit vääääldigt dålig updatering.. men ibland blir det så att man göra andra saker... kolla bara på Kenza... 2 inlägg per dag ?. & hon är ändå en proffsbloggerska som får pengar för att blogga!, men vi ska försöka skärpa oss ! iallf jag , tror Ida också vill det :)
jag vet inte rikigt vad som händer idag .. men vill in till stan och köpa såna små saker typ, fransk manikyr nagellack efterssom det jag hade hemma hade jag inte skruvat på korkarna på så det var helt klumpigt...hehe
sen vill jag köpa ni såna pärlörhängen för igår när jag kom hem från träningen så hade jag tappet ett märkte jag när jag kände på mitt öra ;)

har inte ngt mer speciellt att tilläga haha ;)

/ M.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0