Torsdag

Hejsan igår så blev det att kusinerna sov över. Hela familjen för den delen. Inte för att de bor långt borta hehe de bor bara en kvart bort med buss. 10 min med bil. Men ja, sista bussen gick så tidigt och lite sånt.
vaknade typ 20 över 8 av att Viggo snackade nånting om en madrass.högt hehe. Jag somnade 3, de andra typ halv 3. Jag messade lite med marlene på nattkvisten.

Ikväll ska jag och malleballe gå och se sex and the city. Det bokade vi för 2 dagar sen haha. Jag har hittat lite presentkort så det är perfekt :) Har inte så mkt att säga, jag använde mitt nya jordgubbsdoftande hair and repair balsam idag. Ljuvligt! Hade skitmkt knutor men nu är de totalt borta. Lovely :=)

/ IDA


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0