2 skåningar på villovägar..

Idag (igår) var jag och malle och gjorde lite ärende till våra päron på willys. Vi tog moppen dit, köpte det vi skulle och gick hem och lämnade det. Sen körde vi neråt mot mitt hus. Men då svängde marlene upp på nån gång och då var vi precis vid 'esset'. Det är en lång väg som liknar ett S, och så går den neråt tills man är i en mörk tunnel.
Vi körde ner där och in i tunneln och ut på uppförsbacken. Sen kom vi till nåt villaområde som jag inte kände igen alls. Så vi irrade runt där ett tag tills vi hittade ut haha. Sen helt plötsligt var vi i hököpinge.. Marlene hittade en ny väg till godisfabriken. Hon berättade för mig att den var mycket bättre och snabbare än den vanliga. Jag nickade lite för jag är urdålig på vägar och sånt. Sen frågade jag om hon kunde vägen tillbaka, hon provade och vi kom ut till den stora vägen. Seeeeen mina vänner. Då hände det. Det som jag trodde var bensinstopp. Men det var det inte för tanken var full. Mopeden bara slutade funka. Vi saktade in slooowly slooowly. Sen kom en kär liten gubbe som hade en tröja som liknade hängslebyxor med en seeg liten cykel med släp därbak och cyklade om oss. Han vinkade och sa hej iaf. Sen fick vi igång moppen igen och börja köra. Sen stannade moppen igen och igen. 5 gånger. Varav en gång när en buss kom körandes precis bakom.
Men vi kom hem tillslut.

bye och godnatt

Kommentarer
Postat av: marliebarlie ! :)

HAHAHHA , vad ball ! historia du skrev om oss.

2008-07-12 @ 00:28:34
Postat av: Sofie

Ja, jag har gjort min header själv. Hur vill ni att eran ska se ut? Jag åker utomlands nu i början på veckan så jag är osäker på om jag hinner göra en innan jag åker eftersom jag inte har Photoshop på den dator jag sitter vid nu. Men skriv lite hur ni vill ha det, skicka med bilder som ska vara med så får vi se om jag hinner! Skicka det till ostlunds[email protected]

2008-07-12 @ 09:43:18
URL: http://postlund.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0