:)

ah, idag vaknade jag upp på scanic hotel med min kära Emelie hah .. oh hennes mamma och pappa (:
sen dess har vi kollat på min lillebror när han spelade mtach, dem mötte ngt lag från chile.. som hette English school, oh vissa pratde svenska, men dem såg jätte utländska ut ;) ni vet svart hår och lite gyllen brun färg .. men dem vann den matchen med 4-0 iallf bra :)
så nu sitter jag här i min farbros lägenhet igen, packat ihop allt och sånt . sen klockan 17.00 spelar dem 34dels final eller ngt sånt mot ett lag från kasakstan eller hur det nu stavas :)
så vi får väldigt välsigt brått från den matchen efterssom båten går 19 men man mst va där en halvtimme innnan.så vi får se hur det går . hoppas hans lag går vidare iallf, fast han inte kan fullfölja gothia cup om dem går viare ännu en gång . men dem från kasakstan är ruggigt bra så det blir nog ganska så svårt , men man kan alltid hoppas .
det ska faktiskt bli mysigt och åka båt i 14h. sova där och god frukost oh sånt gottit.
så dettta blir nog sista "riktiga" inlägg från en data på 2 veckor om jag inte finner en data , annars blir det nog mobilbloggning lite här och där ;)

men ha de så bra alleman
pusshej ,mwwwaaa.
/mm

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0