Fredag

Haj, idag vaknade jag klockan 8 av att det öste ner regn, det hördes som tusan. Men jag lyckade somna om iaf och vaknade upp halv 11. det är sovmorgon för mig, hehe. Vaknar alltid så tidigt förstår ni.
Jag väntar på att marliebarlie ska äta färdigt lunch. Sen ska vi ut på en mini-picknik och fota lite, eller massor :P

Vi ändrade vår kära logga, eller vad man ska kalla den. Nu är det en grön gubbe (Y) Vi har grönt tema nu. Härligt härligt.

Läste på ellinoraks blogg att Ellinor har namnsdag idag. Jag heter Ellinor i andranamn, tänker aldrig på när jag har namnsdag med mitt andranamn :P

Men Vi hörs senare puss och hej / IDA


Kommentarer
Postat av: Jennier

Fin blogg tjejer :)

2008-07-11 @ 16:12:59

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0