go' kväll !

:) ahhh... idag har det varit en ganska så soft dag.. innan idag så var jag med Ida gjorde int så mycket mer än fixa saker här på bloggen och blev medlem på :   mer-trafik.se är det någon som vet om det är bra , eller vet ngt om den. själv så vet vi inte så mycket.
ja, och lite senare spelade vi 51 på kort sak heh.. och så råkade jag spruta parfym i Idas öga så hon var tvungen till att gå hem och bytta linser ,och sen har inget hänt .....!
joh, kusinerna var här och fikade och sa : ' hejdå ' efterssom vi åker imorgn!.
Ska försöka få med ida på en promenad till willys nu haha...men tror inte v hinner  gå dit ens ...behöver  halstabletter , men annars så följer jag med pappa i morgon bitti innan vi åker till götet.;) ,

men ska nog gå ner och se vad som händer där har inget intressant att skriva om ens. föreseten det kan kanske kanske  vara mitt sista inlägg på3 veckor , men tror inte det , startar datan imorgon bitti :) och sen blir det kanske mobilbloggnig  om jag hittar det på mobilenwebben ... ganska klyddigt och hitta det när man loggat in !

men ha en bra kväll... pusshej
/ mmMmMmMmm


Kommentarer
Postat av: a n n a

sv: nej, jag vet nog inte det tyvärr :) det är nog svårt att hitta folk som gör det, men det är nog bara att försöka fråga så många som möjligt :)

2008-07-13 @ 21:41:08
URL: http://asurvivor.blogg.se/
Postat av: a n n a

sv: nej, jag vet nog inte det tyvärr :) det är nog svårt att hitta folk som gör det, men det är nog bara att försöka fråga så många som möjligt :)

2008-07-13 @ 21:41:09
URL: http://asurvivor.blogg.se/
Postat av: helena

hej :)

klart jag är 171 cm typ..



2008-07-13 @ 21:42:04
URL: http://conversion.blogg.se/
Postat av: K i m m e l i m

Eller så kan det ju också vara så att den bara funkar på Explorer, vilket jag inte använder.

2008-07-13 @ 23:15:07
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0