god kväll !

japp, god kväll! .
har typ nyss ätit 4 goda mackor och druckit ett glas med apelisinjuice yummie .sen innan dess var jag med Ida . först var vi hoss henne medans hon åt så satt jag på deras dator och höll på med taaz eller vad det nu heter . faktiskt ganska så kul haha .. så kan man se vilken hårfärg man passar i eller vilken som man definitift inte passar i :) samt vilket smink man passar i. !
efter det så stack vi ut och hjälpte min lillebror och hans kompis att bygga en lådbil(?) hahah .. ser inte ut som en precis , men äsch . en hemmagjord design av mig !
blir väll säkert skit cool till slut ändå hahha .. bild kommer nog imorgn !. För vi ska fortsätta då !
usch föresten ,jag är bäst på att hammra ,utan att det blir snett mohaha ,. men jag hammrade mig skit hårt på tummen aj ...hahh ,så den dunkar nu ;) sen lyckades jag hammra mig på lillfinget typ, när jag skulle dra upp ngt spik så kom väll det på lillfingret eller på något sånt vis. men jag var iallf bäst på det !. ;)
hade ingenligen tänk att ta av mitt röda nagelack nu och bada. men orkar inte.. det värkade så skönt att bada innan efterssom det ösregnade , asså verkligen ösregnade ;) sicket pissväder på sommmarlovet va?
men åker bårt påmåndag och kommer hem typ 3veckor senare då , blir antagligen mobilbloggnig, men då kan man typ bara skriva 5 meningar max, men det är ju bättre än inget alls .

ska dricka upp min goda BRAVO apelsinjuice nu hihi...
godnatt och dröm sött ! :* mwaaaa !

/  mmm..m..m.


jag vet ,det  är inte lika kul och läsa om det inte är bilder. men min data är konsitg så det är helt klyddigt att lägga upp bilder. man mst ladda in bilderna på en annan data här i huset och sedan gå in på msn eller ngt annat och skicka över bilderna här... så ganska klyddigt. min data funkar det inte att ha mobilen inkopplad , jo det funkar och koppla in den men det funkar inte att lägga över bilderna .allt blir så konsitgt.
men ska försöka lägga upp mer bilder. Ida är iallf super dukitg på det :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0