god natt

ja ., ni ser hur min och Idas kväll har sett ut hahhahahahaha... nylonstrumpan var det ballaste. ida blev till och med lite rädd för mig mohahah :)
men kul va det. man skratta så man började gråta. pröva det. ;) sätt en sån knänylonstrumpa över huvudet !!!

uhe. när jag kom hem vid 11- halv 12 från Ida så gick jag upp på mitt rum och öppnade fönsterna och sen nu typ 1 h efter så vimmlar det av såna dära mini mini flugor UHE . fy vad äckligt , mosade nyss en med data musen...och på väggarna sitter det typ 7 st.. man kan inte mosa dem iheller för då får man såna splasch märken.. :)

men ska nog gå och försöka sova nu , men är inte ett endaste dugg tröttt... men man kanske blir det när man lagt sig på kudden ? , ska pröva det så godnatt era sötnötar .

/ m.


Kommentarer
Postat av: matilda

god morgon :)

2008-07-14 @ 09:38:20
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0