godmorgon .

igår hade Ida lagt in förjävliga bilder från taaz hahha.. såna fula fotton framifrån...hehe...
ja, men jag vaknade faktiskt 10 över 10 idag konsitgt ;) har vaknat typ tidigast halv 12 innan. men det kan vara för att vi inte sovit så där jätte mkt i Spanien, men så har jag sovit tillräckligt nu ?. haha. vad ointressat men , men, så blir det ibland .
tänkte gå ner och äta frukost alldeles strax när jag är klar här, och sen vid 1så ska jag följa med min mummi ooch hämta mina kunsiner på skola/dagis ;) det gillar dem !. och efter det blir det nog Ida , och vi skulle hålla på med den skit fina lådbilden * hooost* äsch men den blir säker snyggast tillslut .asså vet inte vad jag ska skriva mer nu ...

ohhh. på Måndag åker jag till götebörg med min mamma och pappa och Emelie , så ska vi va där och kollaa på min lillebror som ska spela Gothia cup ´tills på Torsdag då vi dumpar av Emelie hos sin familj i göteborg och så tar vi båten göteborg- kil eller ngt sånt. så ska vi åka båt i ungefär 14 timmar eller ngt sånt ,kommer inte rikigt ihåg allt . men vi kör iallf till Kroatien ! så möter vi upp en annan familj på vägen dit. har redan varit i kroatien en gång och det är jätte jätte fint vatten där , helt klart och fina koraller och såna färglada firrar . typ nästan clownfiskar :) sånna från hitta nemo, sist såg jag en doris hehe.  nje , men nu blev detta helt ute på viften. men det bara kom ..hehe

ska gå ner & äta frulle nu ! byee
/mmm :*

Kommentarer
Postat av: ANNA KRISTINA

Tack:)

2008-07-09 @ 15:17:12
URL: http://annakristinas.webblogg.se/

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0