hallo

kom fram till göteborg runt 2 tiden ... packade upp våra saker snabbt i min farbors lägenhet och sedan iväg för att kolla på 2 matcher ena vann och dem andra losade .. sen handlade vi lite mat och sånt sen hem här igen så kom jag på att jag hade glömt att ta med min taandborste så jag och Emelie fick gå iväg till det frölunda torget och handla en ny... hittade inte vägen precis så fick ta värsta omvägen bland berg och allt haha ..... tog typ lite mer än 20min och på vägen hem typ 10 haha ...   nu sitter vi här och har just ätit chokladpudding och målat naglerna ... senare ska vi spela plump eller vad det kortleksspelet heter ;)
opch äta chips och dippa :D
och sen imorgon blir det Shopping :D

hejjjjdddå   

/ m

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0