hej!

Har haft fullt upp tills nu typ !.
vid 1 hämtade jag och mamma mina 2 kusiner på dagis och skola ju, sen dess har dem varit här , men dem gick hem för 40 minuter sedan. så vi har passat dem tills dess samt så har jag och min kusin hjälp min lillebror och hans kompisar att bygga klart lådbilen, men den är ite klar  ännu, saknas hjul och lite andra saker . hehe .. ett stort problem hur vi ska få på hjulen . hehe , men det ordnar sig säker , får man hoppas iallf . ;)
Sen har jag nyss ätit middag , pasta och nån god sås !
om en stund så ska jag , mamma , min moster & hennes 2 barn åka till trelleborg och handla lite och sånt på maxis ,faktiskt kan det vara kul ibland och kolla där, för där finns inte bara mat lite allt möjligt typ. , kanske låter som en tönt hahah..
Men annars så håller jag på att rita en teckning av mitt lag :) blir väll hyfsad , men itne så bra att man ser vem som är vem . men äsch vem bryr sig , det är ju lite konstnärligt eller vad det heter.
men ska nog återgå till min halvklara teckning nu och sedan till trelleborg.

så pusshej
/mm.m..mmmm..  :*


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll !

2008-07-09 @ 19:21:11
URL: http://lissow.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0