hemma i sverige idag !

HOLA !!.
Nu  är jag hemma igen efter 30 h lång resa från spaniien.. har suttit i en buss i ett streck nu..
det  har varit en skitkul resa med laget !
spelat fotboll, badat, solat, träffat killar och sånt.
det ända jobbiga har varit bussen.  30h i en liten buss..
spelat 4 matcher . och vi trodde att vi skulle spela i en f-15 grupp, men det fanns inte så många lag i den åldern så vi fick möta 17 åriga alltså 2 år äldre.
första matchen mot ett tyskt lag som vi vann mot med 5-0
sen mot ett svenskt lag som vi spelade 1-1
och till sist  så möte vi Azalea från Sverige som vi ALLTID möter. och dem var 17 åriga så vi förlorade med 2-0
men vi gick vidare som 2:a i gruppen
så vi fick möta Lunds BK 17åriga , men tyvärr så förloarde vi den kvartsfinalen.
men det bästa var att killarna vann hela guppen !!!
sen har vi solat och badayt och sånt men itne så mkt för vi hade annat för oss. bland anat  i fredes åkte vi in till Barcelona och kollade på Nou camp. barcelonas stadium fick kolla i omklädningsrummet och allt coolt.
och sen så har jag träffat Iitalienare hah..  Faktiskt snälla . jag spelade play sation med dem på deras rum hahah, ingen annan vågade spela ;) . men jag vann faktiskt en och spelade lika några haha...
det blev en del pinsama situationer med dem hehe .
och en av dem försökte få mig att följa med deras lag och spela bowling med dem . men det blev inte så :)
det blev faktikt en väldigt lyckad resa. kommer inte på ngt att skriva just nu , men det kommer nog sen.
men der har verkligen varit skit kul !!.
bara för det kommer jag sakna dem dära, vad dem nu hette, Paulo, lorial paris? ( vi kallade han så)  och dem abdra minns jag inte :)

det blev en kortfattad historia .
/ M


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0