Onsdag :P

God morgon! idag steg jag upp kl 10, ganska skönt faktiskt. Jag ska till mr. tandläkare halv 12.. Har aldrig haft nån tandläkarskräck, men nu börjar det smått komma. Jobbigt! Men jag ska dra ut en tand eller 2 idag så det är nog därför. Har alltid bara gjort vanliga kontroller. Aldrig borrat eller något, vilken iof är en bra sak :P Efter det ska jag hem till R och sola ! Idag åt jag och pappa frukost ute i solstolarna, det är vaaarmt nu !  I våra grannars pool var det en igelkott som gled runt, De har ett 'överkast' ´ på poolen men det är ändå lite vatten på. Tydligen hade han varit där för några dagar sen också. Och jag komme ihåg att en igelkott var där förra året också haha. Pappa tog sina feta handskar och tog upp honom.
Nu mst jag fixa färdigt mig och sen cykla. Tandläkaren är på Villan nu, trodde först det var i industriområdet men det var vårdcentralen som var där. Så himla störigt att de är på utspridda platser. Men vad ska man göra egentligen, är det nerbrunnet så är det nerbrunnet. Eller hur ? :P 
Hörs senare !


Kommentarer
Postat av: Amadna

Svar: ja, har väl haft den ett tag - men företaget Spotlife har en ny till mig som är på väg! :)

2008-07-02 @ 11:07:16
URL: http://scar.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0