PASS!!

Jag kom hem för en stund sen, vi blev borta lite längre än tänkt :P Åkte somsagt till stan vid fyra för att fixa nya pass. Nu kan man inte göra det i Vellinge längre utan man mst göra det i Malmö, fast Malmö är ju skitnära så det spelar inte så stor roll. Iaf skulle man skulle titta rakt fram och ha stängd mun. När min lugg råkade dölja lite av ögonbrynet och lite av min tand syntes fick jag göra om det direkt. Hårda regler där !  När vi fixat det så gick vi till Gränden och åt. Mysigt att sitta ute med filtar :) De har blivit mycket större sedan jag var där sist, kände inte igen mig alls..
Nu ska jag läsa bloggar, pusspuss!


Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

tacktack!

2008-07-01 @ 22:35:53
URL: http://dld.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0