Pizza och en nylonsstrumpa !!

Igår stack vi somsagt till pizzerian och hämta hem pizzor, vi åt och hade det trevligt. Sen ringde malles mamma och sa att vi var var tvungna att gå hem till henne och hämta några skivor som vi skulle lämna hos Malins familj för malles föräldrar var där. Så vi gjorde vad vi skulle och sen gick vi hem till Marlene och åt ostbågar:P





Liiite konstiga pizzor var det allt.

men de var goda :)


Ikväll vid ungefär halv nio kom marlene till mig för hon behövde gå till willys. Då hände detta...












WTF!! tänker ni nu va hahahh. Fula som stryk!! hahahaha! Jag sitter och grinar (betyder skrattar i skåne för er stockholmare hehe) just nu, shit vilka skrattattacker vi fick. kramp i magen och kiss i blöjan. nä vi kissade inte på oss men nääästan hahhaha.

Det började med att marliebarlie hittade en nylonstrumpa i min tvättstuga. Hur den nu hamnade där vet jag inte. men sen mega hon på den på mitt huvud hahaa. sen på hennes :PPP

SEEEN gick vi till willys, med rufsigt hår hehe.'
efter det gick vi hem och byggde ett korthus. Så högt blev det....det gick inte längre hehe, för halkigt bord säger vi :P



puss och godnatt

/ IDA

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0