Tisdagens bilder


Marlene gjorde ju fläter på mig, när vi skulle till Willys så band jag fast det i en knut för jag kunde inte så ut sådär haha. Med massa fläter dinglades. Som en rasta-tös. Men det slutade faktiskt med att jag tog ut allting. Eftersom vi körde moppe och hade feta hjälmar så blir det inte så bra.


Här är malles coooola fläter :P Ser ni hur brun bruden är? Jag menar inte i hennes hårbotten så klart utan i pannan!


Sorry att jag glömde rotera bilden innan jag la in den i bloggen, hoppas detta funkar ändå.
M:s outfit
Kofta, byxor och halsband från H&M och linne från Vero Moda


Detta är den enda bilden på mig, tagen när jag inte var beredd.
Smart-ass som jag är råkade jag trycka på delete ist för kopiera.

Toppen från Gina Tricot och jeansen från cheap monday.

på tal om monday så läste jag att Nicole kidman hade fått en dotter som heter Sunday Rose. Fyfan asså, vilket namn..stackars unge! förlåt men jag gillar verkligen inte det. Jag har aldrig gillat namnet Rose, fråga mig inte varför. Och Sunday, guuud. Hennes kompisar kommer säkert kalla henne Sunny eller nåt. Vilken är ganska sött faktiskt :P


sista bilden, när marlene provsatt lådbilen haha. Nä, man ska inte ens sitta åt det hållet. Den är absolut inte färdig som ni ser. visar när den är färdig sen :P
















Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0