update från göteborg, scandic hotel med e's familj

idag steg jag och emelie upp vid 11 tiden och åt frukost och sådant och senare åkte vi ner till frölunda torg och kollade lite till , köpte 4 örhänge som det var 75% rea på och ett var det 50% rea på, prefekt .och 3 som jag köpte var lite mindre så sa mamma att det hade varit fint och haft det i ett 3.e hål.... har velat ha det innan asså ett till hål , men imed att jag bara tålde guld i öronen innan så har det inte blivit av ,men nu går det hur bra som helst med alla sorters´...
så vi hittade en sådan håltagare där inne på shopping centret  och så plopps.... så hade jag ett  trejde hål i höger örat :) fick en sådan genomskinlig diamant eller vad det nu är ;)
kostade runt 140kr.
sen kollade vi match, förlorade tyvärr ... heh ..
senare ikväll så åt vi och 2 till familjer på resturang gooott,
och inatt så ska jag inte sova i min farbros lägenhet utan i natt ska jag sova på HOTELL ! , med Emelies familj hah.. scandic ... i deras rum fanns det 4 sängar så frågade dem om jag ville sova där så, :)
god frukost och allt nu antagligen ..
sen imorgn så ska vi kolla på när min lillebror spelar match mot ett chilienskt lag :) spännande, och sen vid 19-tiden på kvällen åker vi båt till kil !.    14 -h tar båten så vi ska ha hytter och allt, det ska bli mysigt.:) då börjar resan till Kroatien !!!!

tveksamt om jag hinner updatera i gång till innan vi  åker , annars blir det kanske någon mobilbloggning lite här och där!


men ha det så bra annars ..  :*

/mm
mm

Kommentarer
Postat av: Anonym

svarLnej så fitn skriver jag inte,ett program har gjort den.

2008-07-17 @ 08:40:02
URL: http://mmelina.se

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0