Utflykt idag

Heej! Jag har inte hunnit uppdatera idag, som vanligt hehe :P

Jag vaknade vid 9 idag, gick upp och tittade på gårdagens desperate houswives avsnitt. Spelade in det igår.
Sen gick jag ut och solade ett tag, det var ju sooool så jag var tvungen att passa på nu innan jag åker! :P
Jahapp, sen kom molnen och jag gick in. Märkte att jag var helt själv i huset, tänkte lixom var fasen har alla blivit av?
Ringde pappas mobil och de var tydligen hos grannarna. Josefin hörde jag i bakgrunden snacka om en tidning haha, chic-tidningen som jag skulle låna. Kanske ni kommer ihåg?  :P  Så jag kila in där och japp där var alla i köket och snackade. Var där ett bra tag, för de vuxna höll på och planera en liten cykeltur slash utflykt.  Men Josefin och jag gick upp på hennes rum senare för att hämta tidningarna, det slutade med att vi satt och snackade och kollade på gamla foton =P
Vi tänkte hänka med på den lilla utflykten men hon var tvungen att duscha och jag sätta i linserna och byta om.

Så vi tog moppen lite senare och försökte hitta de andra. De var på hästgården, på en kulle vid ett ensamt träd. Exakt så sa de haha :P det var ett jävla bry att komma in vid kullen för vi såg den när vi körde på vägen. Men det var åker och massa skit ivägen. man kan ju inte snedda över en åker.. Så vi körde in på grusvägen bland alla hästar och tillslut kom vi fram ! ;)

Vi grillade kött och åt bakad potatis och potatissallad och lite sånt. Very gott men på slutet kom maaaassa småkryp. Bara vällde fram. Ur maten, på maten, i maten. överallt. Vi satt ju mitt på en kulle där det var massa blommor och gräs runt omkring. Vi spelade lite kula och boule nedaför kullen. Sen åkte vi hem. det var så varmt att jag hoppade i deras pool när vi kom hem haha. satt och flöt på en delfin i säkert en timme. om inte längre :P

jag visar bilder imorgon :) har fotat massor. Puss / IDA


Kommentarer
Postat av: Ylva

verkar som en kul dag ! :)

2008-07-24 @ 19:04:27

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0