Måndag

Hej hej :) Jag hann inte blogga imorse, pappa och jag åkte till ica vid halv 12 och då passade jag på att köpa lite tidningar till resan. Träffade josefin och isa där och de gav mig lite tips hehe :P tänkte köpa den nya tidingen chic men josefin hade den hemma så jag lånar hennes ist. Ska till ica nån dag i veckan till för att köpa nya frida. Då har jag 5 tidningar och 3 böcker. Inte för att jag kommer läsa alla böcker men det är bättre att ha för många än för lite :)

När vi kommit hem från toppen så åkte hela min familj till stan för att gå på bio. Vi såg Mamma mia. Jättebra såklart haha :) Vi såg den i stockholm för 2,5 år sen på Cirkus men jag hade glömt massa saker, så det var ju bra.
Efter det gick vi och åt på Jenses böffhus, väldigt gott:P

Sen körde  vi runt lite i Malmö, där pappa växte upp och lite sånt. Vi hoppade ur bilen och gick ner till Ribban(strand) och gick på T-bryggan. Mysigt:) har fotat lite som jag kan visa sen. Kom hem typ 10 i åtta. Så det blev en heldag.

Ugly betty börjar snart igen, så himla kul detta avsnittet haha !

 / IDA

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0