Go ' kväll!

kom nyss hem från Emelie har varit där och sett Spanien- Ryssland! och så klart vann Spanien yeeees!!!. När finalen spelas då så är vi i spaninen så det ska bli kul och se alla spanska människor !
aahhhhhh , på LÖRDAG ÅKER VI !!!!!!!!
annars har jag bara vatt med Emelie idag förutom på morgon då min kompis och hennes mamma var här och fikade jordegubar och glass muums !.
jag och e har bland annat handlat godis på scandy candy som vi ska sitta och äta på bussen... vi ska ju åka i 34 timmar , så man mst ju ha med fullt med go saker och lite annat för att överleva ;) , nej men det bli säkert skit bra ! 30 grader och allt där nere !! wiiiihoooo !.
snart snart snart snart
ja , men jag ska sluta tjata om det nu hehhe...
så imorgn måååååste jag packa ner allting fast det är skit tråkigt och så måste jag handla lite saker som jag ska ha på bussen.. och sen blir det nog Emelie igen .<3 :]
Men ska nog gå nu och bårsta bissarna och plocka undan alla kläder som ligger över allt i rummet . ser skit stökigt ut me med alla kläder som ska åka i koforten imorgn som ligger frame.. men äsch då

Så GODNATT !


drömsött alla bloggare och icke bloggare ^^

hyvää yuöta (:


Kommentarer
Postat av: Marielle

Svar: Tack! T-shirten kostade 99:- :D

2008-06-27 @ 00:17:20
URL: http://maajzyy.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0