hallo !.

jaaah, idag vakande jag runt 10 tiden men låg kvar i sängen typ till halv 12 och lyssnade på mullret där ute och kollade på tv :)
 sen var det packnign. så nu har jag packat ner ALLTING , utan handbagashet som och där i ska typ finnas tandborste och tandkräm & fruk,godis och dricka!. tror inte att jag behöve ngt mer där i ;)
sen typ för en timme sedan så körde jag och lillebror och handlade ett bröd och kakor , som vi nyss har fikat :) gott.
jaa... , ah just nu sitter jag & väntar på att Emelie ska komma, så vi ska köra en sväng till Hököpinge där jag och Malin var igår och där ska vi köpa fotbollstejp till Emelie skit billigt. lika dana som på stadium fast mkt mkt billigare 1 rulle kostar 5 kr . och för 10 rullar är det  50 kr och på stadium och intersport kostar en rulle 15 och 10 för 100 kr tror jag det var :) och här finns massor av färger med. typ grön , gul , röd , svart, vit och sådant.. okejokej. det var mkt ointressatn eller hur ? heheh
men hade inget annat att skriva om
ah, nu hör jag att Emelie har kommit mamma babblar för fullt med dem. emelie och hennes mamma hehe.
så ska nog gå!


PUSSS HEEEEJ. :)
/ m

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0