hej.

upptaderade inte igår för att jag var på en kompis konfirmation , först i kyrkan och sedan hemma hoss henne och åt en massa god mat. .. så när jag kom hem skulle jag ingetligen uppdatera men det började blixtra och dundara så vi var tvungna att dra ut internet sladden , tråkigt nog .
idag är det inte så fint  väder precis. samma som det varit heeeeeeeeeeela sommmaren urtråkigt ,man känner inte för att göra någonting med sånt pisseväder.
hoppas det blir sommar och sol snart..
inte annars så kommer jag och mitt lag till sommmaren på lördag/söndag . nämligen Spanien !!
som jag hört och sett i tidningen så är där 30 grader nu , så det kommer bli skit skönt.
idag händer nog inte så mycket p.g.a vädret.. jo , det är iallf träning ikväll..men hoppas det inte bara öser ner regn då..

det blev ett himmla tråkigt inlägg men vet inte vad jag ska skriva om...något förlag ?
ahh , nu dök det upp en idé ! , jag kanske ska baka? :D
men hejdå .

/m .

Kommentarer
Postat av: moa

svar: den finns att köpa på t.ex. revolveclothing.com, shopbop.com eller mrsh.se (vet dock inte om dom har den inne längre). tack sötnos! :)

2008-06-23 @ 16:13:29
URL: http://moaaaas.blogg.se/
Postat av: natalie

100 kronor. =)

2008-06-23 @ 16:43:33
URL: http://nataliiiiiiie.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0