hej

förlåt för en väldigt usel updatering....
men har bara inte haft tid , midsommar och allt.
men det va så att jag vaknade av att min kusiner kom hit och väkte mig & sen gick jag ut och plockade blommor till en krans till dem och sen hjälpe jag min moster som skulle ha midsommar och hennes och Minas födelsedagsfirande så jag hjälpte henne med mat och dukting och sånt och sen blev det snabbt hem & byta om för sen kl.4 började allt.
åt god mat, trevligt sällskap och massa roliga lekar ...  & nu sitter jag här as trött och ska hoppa i säng efter detta inlägget ..
matchen , det var förlänignig i turkiet vs kroatien macthen och 2minuter + stopptid i matchen klar och så gör kroterna mål ,så alla turkarna blev skit deppiga utanför plan , publiken & tränaren & bänken men trots de är 1 minut kvar av matchen kämpar turkiet sig in i  det sista och lyckas få ett snyggt mål i kryset så krotatierna hade börjat koppla av då trots det bara var 1 minut kvar av matchen och dem ledde så gör motståndarna mål. så det blev straffar och turkiet var redan överlyckliga över att dem gjorde det förra målet att det blev straffar och dem tyckte nog redan att det kändes som en vint medans krottierna deppade precis som dem hade förlorat redan..men på strffarna då bomade krotatien 2 straffar och satte 1 tror jag och så rädade turkiets målvakt en straff medans turkarna satte alla 4:)
turkiet ger asså aldrig upp det är 3:dje matchen som dem låg under tills slutet av matchen och tar igen det .sista tog dem igen med 2-0 mål nu ett. så det är skitbra kämparinsattser i det laget & dem ger aldrig upp, dem slutar inte och speka förräns domaren blåser. ..!! så nu väntar tyskland i semifinal mot turkiet tuff och rolig match att se på:)


och imorgn ( idag)

spelar jag själv .

och på kvällen är en  bra match mellan holland och ryssland. tror holland vinner :)


/ m :* godnatt


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0