Hejsan måndag!

Igår var det skitdåligt väder. Varje gång jag tänkte gå ut så började det ösa ner ännu mer..
Sen började det åska massor också, tråkigt nu när det är sommarlov :/


Jag ställde klockan på 9,30 imorse. Egentligen ingen anledning för det men jag hatar att sova bort dagen. Jag vaknade 12,40 igår. Det har jag inte gjort sen nyår typ. Fast då var det lite senare än 12,40 men jaja.
Idag ska jag träffa en kompis och förmodligen sova där sen.  Får hoppas att marlene känner för att uppdatera, jag ser att hon har skrivit ett kort inlägg men hon har inte publiserat det än..ingen aning vad som hände där haha ;=P

/ I

ps. ser ni att vi har trixat in dagens namn i menyn, japp teknik!

Kommentarer
Postat av: blondinbella

faktiskt coolt när det blixtrar och sånt ,

2008-06-23 @ 17:35:27
URL: http://www.blondinbella.se

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0