Hemma nu

Nu är jag så himla hungrig, men vi ska äta om en liten stund.Torsk! gott :) Jag ska fota det jag köpt efter maten, hittade tyvärr inte allt jag behövde. Men det får jag ta nästa gång.

Jag sov somsagt inte mycket inatt.. typ 4 och en halv timme. inte så värst kul. Vid 1 så sov vi nästan efter att ha kollat på ugly betty, några avsnitt från första säsongen. Men helt plötsligt blev jag akut kissnödig, så jag tog min mobil och lyste i hallen för ibland så ligger hennes hundar där och man vill ju inte trampa på dem:P När jag kom tbx så stod Rebecca på andra sidan rummet framför spegeln och borsta håret..och det var helt tänt i rummet haha. Då var vi inte alls trötta och vi tog fram datorn och kollade på roliga klipp från youtube, bla ett klipp på en domare som var väääldigt gay, sprang runt som en fjolla på plan haha! Vid 3 så gick vi ner till köket och gjorde nattamat, lite gamla bullar och sånt ;P och ja, vi väckte båda hennes föräldrar.. typ kvart i 4 så sov hon, jag kunde inte. skitstörigt.lixom kl 6 går många upp. och jag gick ner..eller nåt.
Men nu ska jag käka. hejdå !

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0