Kvällen :P

M: Topp från monki, jeans från cheap monday

I: Topp från gina tricot, jeans från cheap monday, halsband från thomas sabo.

Mitt halsband, glömde det igår :P Fick det i maj när jag konfirmerade mig.


Jag kollade precis på vår videopdate,den funkade nu på youtube. MEN det var så himla dåligt kvalitet för vi hade filmat med mobilen. Så det var inte alls lönt och jag tog bort den. Får filma med kamera sen, håller på att ladda batterierna just nu, det tar sin lilla tid :)

Anna,Emelie och Marlene gick precis hem. Eller precis och precis, det var för typ en halvtimme sen. Vi kollade lite på filmen,men snackade mest och så, sen gick vi och kolla på bilder på facebook, haha! nån killes kompis som vi träffade på gothia för 2 år sen, från Afrika!:) japp, vi snackade mycket med afrikanerna som bodde på samma skola som vi :P

Jag ska försöka hålla dessa tiderna som jag har gjort nu i 2 dagar, att inte somna vid 2-3 och sova bort halva dagen. Så godnatt, snart iaf...
 / I :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fint. Tyvärr så vet jag inte hur mycket dom kostar bara så där men gå in på topshops hem sida (www.topshop.com) och så går du in på kategorin sunglasses.

2008-06-25 @ 11:02:00
URL: http://amandiss.blogg.se/
Postat av: Sarah ''Jigsaw'' Giercksky

Snygga kläder :D

2008-06-25 @ 12:14:39
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: m

COOL

2008-06-25 @ 12:19:00
URL: http://ifmn.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0