om 2h !

god morgon !
idag mår jag super bra !och jag steg upp klockan halv 10 idag för att jag ska hinna duscha och äta frukost innan jag ska äta lunch vid halv 12  efterssom vid 12 kör vi ner till Ip !. för klockan 1 så köööööööööööör vi till Spanien :D , men vi är inte framme förrän i morgon kväll runt 16.00 men vi hinner iallf se Spanien-Tyskland i Spanien ., och det komer bli kul och se alla spanska supporter  springa runt på gatorna och hoppa^^ men om dem vinner så .. då blir det nog ingen sömn den natten ;)
idag ska vi åka båt också vid 3 hehe... men vi ska inte stanna någonstans att sova... bara sitta i en buss i 32 timmar eller ngt sånt och bara stanna när vi ska äta och borsta tänderna & sånt!
men detta blir säkert skit kuuuuuuuul . !vet ite vad jag ska skriva nu ..
äsch , föresten jag är itne ett ändaste dugg nervös ;) bara för jag skrev det så känns det som det kom ? . haha, nej jag vet itne.. jag är itne nervös iallfall . Men har inget mer och skriva nu så hejdå!!!!!!!!!!!

Tbx om en vecka eller jag på söndagen nästa vecka så ida får updatera..

/m .

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0