Spanien imorgon :D

blev inte så mycket uppdatering idag.. har gjort andra saker och sånt. nyss har jag kolla på "Just  Married " den var väll ganska så bra !, lyckligt slut iallf hehe.... men de är det ju på alla filmer nästan. innan dess var jag och handlade saker till Imorgon.. Gahh , imorgn klockan 12 någonting åker jag och pappa med min moster som ska  lämna av oss på Ip hehe. och sen samlas vi halv 1 men vi ska först lämna av maddis på kalas och sånt dära bredvid IP. och sen vi 13..00 så är vi på väg mot Spanien :D . 34 h lång resa framför oss... utan att stanna och sova och sånt .. vi får sova på bussen hehe . och så kissa och allt sånt i en sådan minnemal buss-toa . nice.. och så blir det mat på Mc Donalds tror jag och kanske frukost där med ? heh.. vi får väll se.. tror inte att jag kommer att skriva något under den veckan . men om jag hittar en dator så ska jag & om jag har tid.. blir mkt stranden,poolen & så klart fotboll .. !
mh.....ska nog gå och bada/duscha nu och sen gå och lägga mig och läsa Kalle tidning eller ngt sådant så man blir trött så somnar man snabbare ;) .och föresten ida kommer updartera nästa veckan... hon har inte skirvt så specilet mkt idag precis... så får hoppas hon gör det nästa vecka... =/ .

så puss & kram nu så kanske jag uppdaterar imorgn innan 12? .
får hoppas på det !
så HEEEJDÅÅ !.

/mmmm


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0