Denna dag

Idag var jag då i smygehuk för lite midsommarfirande med 2 andra familjer , var där alltid när jag var liten på midsommar :P Iallfall så var det jättefint väder, pratade med en kompis hemma och hon sa att det regnade där just då. 
Sen efter ett tag så började det pissregna, så vi sprang in i magasinet och passade på hälsade på några andra kompisar som satt där och åt.
När det lugnade sig lite så körde vi hem, vi stannade på vägen och plockade blommor nånstans.
Väl hemma när de vuxna höll på att fixa maten kollade jag och J på föräldrarfällan haha, det var tusen år sen jag såg den. Vid nio stack jag iväg till R och hade det jättekul och mysigt ;) Fick en film i försenad födelsedags present. Har inte hunnit träffa henne på typ en vecka. Så vi kollade på den och den var skitrolig :=) Nu har jag precis kommit, men det går absolut inte att somna nu för det är massa hög musik därnere och dom sjunger förfullt..fulla på snaps, nej kanske inte riktigt haha :P  Kanske bloggar lite till, annars hörs vi imorron, med bättre uppdatering. Som Marlene sa så har den varit kass idag.

/ I


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0