skriv skriv vivvi!!

Hejhej :) Nu har lilla M tjatat på mig att skriva så nu gör jag det. Lite motvilligt men okej. Känns inte så bra att ha bloggtorka innan man ens har börjat, skrivkramp som man kallar det. Bara så ni vet, SKRIVKRAMP.  jadå

Jag har varit ute i kollonierna idag, min kusin tar examen nu så det var därför vi träffades.
Det var väl inte det roligaste jag varit med om, rätt tråkigt faktiskt men vad gör man. Jag skulle kunna tagit en bild på mig och lägga in här om det inte vore för att jag har så jävla fula kläder på mig idag.

Oki, lite bra känns det ändå att skriva. hahahahahha!! ( hysteriskt skratt från ingenstans som Linda Trosing brukar göra)

Godnatt

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Vad heter du?:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Bara vi som ser den)

Har du en blogg som du vill att vi ska kolla in?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0